.

Δείτε πότε κάνει πρεμιέρα το Survivor 2

Μπορεί ο τηλεοπτικός σταθμός, ΣΚΑΪ να ζήτησε την επανέναρξη του Survivor 2 να γίνει πιο νωρίς λόγω της επέλασης του Nomads στον ANT1, παρόλ...

.
.

15 Ιουλ 2014

"Λιώνετε" από την ζέστη; 12 μυστικά για να μην... μυρίζετε!







και δεν θα χάσετε (ούτε εσείς, ούτε και οι γύρω σας!)


Το καλοκαίρι, λόγω της υπερβολικής ζέστης, οι δυσάρεστες μυρωδιές γίνονται όλο και πιο έντονες. Μπορεί να μοιάζει λίγο δύσκολο να μυρίζετε πάντα υπέροχα, ωστόσο με κάποια tips μπορείτε να μειώσετε σε σημαντικό βαθμό την οσμή που αναδύεται έντονα από τα σημεία του σώματος που ιδρώνουν περισσότερο. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και δεν θα χάσετε (ούτε εσείς, ούτε και οι γύρω σας!).



Να λούζετε τακτικά τα μαλλιά

Μην τα αφήνετε ιδρωμένα ή ξηρά για να μην μυρίζει το κεφάλι σας. Ιδανικά θα ήταν καλό να λούζετε τα μαλλιά με εξειδικευμένα σαμπουάν κάθε δεύτερη μέρα για να τα διατηρείτε σε καλή κατάσταση και πάντα με όμορφο άρωμα. Επίσης, αν δεν θέλετε να τα λούσετε μην τα επιβαρύνετε καλύπτοντάς τα με λακ, κρέμες, και άλλα προϊόντα.



Να καθαρίζετε καλά τα πέλματά σας

Το καλοκαίρι πρέπει να πλένετε τα πόδια σας κάθε μέρα! Πρώτον, για λόγους υγιεινής αλλά και για να απομακρύνετε τον ιδρώτα, την υγρασία και να μειώνετε τον κίνδυνο να εμφανίσετε μύκητες. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα scrub για να απομακρύνετε καθημερινά την βρωμιά και τα νεκρά κύτταρα από το πέλμα. Μην ξεχνάτε, βέβαια, να κάνετε τακτικά πεντικιούρ για να διατηρείτε την περιοχή γύρω από τα νύχια καθαρή.



Να φοράτε άρωμα (αλλά όχι πολύ βαρύ)

Τα αποσμητικά μπορεί να υπόσχονται προστασία από την δυσοσμία επί 24ωρης βάσης, αλλά συνήθως αυτό δεν ισχύει. Τα αρώματα μπορούν να βοηθήσουν καλύτερα, ωστόσο προσοχή μην σας "πέσουν" σε μεγάλη ποσότητα, κάτι που θα έχει αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά. Μπορείτε, επίσης, αν ιδρώνετε υπερβολικά να χρησιμοποιείτε αντιιδρωτικό αποσμητικό, ιδανικά μόνο τις ώρες που βρίσκεστε εκτός σπιτιού.



Να φοράτε βαμβακερά ρούχα

Το βαμβακερό είναι το ιδανικό ύφασμα για το καλοκαίρι! Είναι ελαφρύ, ευκολοφόρετο και εμποδίζει τον ιδρώτα. Αποφύγετε υφάσματα που μπορεί να σας "εκθέσουν" μέσα στην καθημερινότητα, όπως είναι τα συνθετικά ρούχα που κατασκευάζονται από νάιλον και πολυεστέρα, καθώς και ρούχα πολύ στενά.



Να κάνετε συχνά ντους

Κάντε συχνά ντους, ίσως και δύο φορές μέσα στην ημέρα! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρωματικά αφρόλουτρα ή ακόμη να εφαρμόσετε αντιβακτηριακά σαπούνια. Σε κάθε περίπτωση, είναι καλό να απομακρύνετε συχνά τον ιδρώτα και να μην τον εγκλωβίζετε στο σώμα σας.



Να αλλάζετε εσώρουχο ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

Οι ειδικοί αναφέρουν πως ενίοτε μέσα στο καλοκαίρι είναι καλό να αλλάζουμε εσώρουχο και δύο φορές μέσα στη μέρα! Αν αυτό σας φαίνεται υπερβολικό, τότε βεβαιωθείτε ότι αλλάζετε σίγουρα μια φορά την ημέρα. Υπάρχει λόγος να αναφέρουμε γιατί είναι απαραίτητο; (εννοείται πως αλλάζετε και τα ρούχα σας καθημερινά!)



Να χρησιμοποιείτε αιθέρια έλαια στο μπάνιο

Όταν κάνετε μπάνιο προσθέστε μερικές σταγόνες από αιθέρια έλαια! Επιλέξτε το άρωμα που σας ταιριάζει καλύτερα, μπορεί να είναι πορτοκάλι, γιασεμί ή περγαμόντο. Τα αιθέρια έλαια θα σας βοηθήσουν να μυρίζετε υπέροχα μέσα στη μέρα και για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια!



Να σκουπίζεστε καλά μετά το μπάνιο

Η υγρασία μπορεί να συσσωρευτεί ανάμεσα στα δάχτυλα, κάτω από το στήθος, πίσω από το γόνατο ή στις μασχάλες, γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να σκουπίζεστε σχολαστικά σε όλο το σώμα. Διαφορετικά δημιουργούνται βακτήρια και μύκητες που πολλαπλασιάζονται με την ζέστη και τελικά δημιουργούν επιπλέον δυσοσμία. Αφού "περάσετε" το σώμα με την πετσέτα, μπορείτε να στεγνώσετε το σώμα και με ένα πιστολάκι ή (για ακόμα πιο δραστικά αποτελέσματα αν ιδρώνετε πολύ) να απλώσετε μια αντιμυκητιακή σκόνη στο δέρμα και μέσα στα παπούτσια σας.



Να μην τρώτε πικάντικο ή καυτερό φαγητό

Φαγητά όπως το σκόρδο, το κάρι και άλλες πικάντικες τροφές μπορούν να προκαλέσουν πέρα από δυσάρεστη αναπνοή και δυσοσμία στο δέρμα. Μπορείτε να ελαττώσετε αυτές τις τροφές για την περίοδο του καλοκαιριού, ή να τις καταναλώνετε μαζί με άτομα που θα φάνε το ίδιο. Μην ξεχνάτε, σε κάθε περίπτωση, να μασάτε στην συνέχεια μέντα, μαϊντανό ή σπόρους από μάραθο.



Να βουρτσίζετε (πέρα από τα δόντια) την γλώσσα και τα ούλα!

Όταν πλένουμε τα δόντια μας, συνήθως ξεχνάμε την γύρω περιοχή του στόματος. Να θυμάστε πάντα ότι η γλώσσα συγκεντρώνει υπολείμματα τροφών, τα οποία δεν μπορούν να φύγουν αν δεν την τρίψετε σχολαστικά με μια βούρτσα! Για να αποφύγετε λοιπόν την κακοσμία το καλοκαίρι που το στόμα στεγνώνει πιο εύκολα, μπορείτε (πέρα από στοματικό διάλυμα) να χρησιμοποιήσετε την οδοντόβουρτσά σας για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα, τα βακτήρια και τα υπολείμματα των τροφών. Μπορείτε, επίσης, να δοκιμάσετε μια οδοντόπαστα με γεύση ευκάλυπτο.



Μην φοράτε το ίδιο σουτιέν κάθε μέρα

Πολλές γυναίκες φορούν πολύ συχνά (ή και κάθε μέρα) το ίδιο σουτιέν γιατί είτε δεν έχουν πολλά είτε είναι λίγα εκείνα που τις βολεύουν. Από την στιγμή που τα σουτιέν ακουμπούν σε σημεία όπου συσσωρεύεται ο ιδρώτας, όπως η πλάτη, τα μπράτσα και το στήθος και καθώς τα σουτιέν κατασκευάζονται από υφάσματα που εγκλωβίζουν την οσμή... τότε μπορείτε να φανταστείτε ότι αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα! Μη φοράτε λοιπόν ποτέ το ίδιο σουτιέν δύο μέρες στην σειρά και να το πλένετε, καλύτερα στο χέρι, αφού το έχετε φορέσει 2-3 φορές. Έτσι θα διατηρήσει το σχήμα και τον όγκο του.






Διατροφή για ενυδάτωση

Είναι καλό το καλοκαίρι να τρώτε μεγάλες ποσότητες από φρούτα και λαχανικά και να προτιμάτε το γιαούρτι και το κεφίρ. Αντίθετα, καλό είναι να αποφεύγετε τροφές που περιέχουν καφεΐνη όπως η σοκολάτα, το τσάι, ο καφές κλπ. Εννοείται πως επιβάλλεται να πίνετε πολύ νερό για να φεύγουν οι τοξίνες. Τέλος, μην υπερβάλλετε στην κατανάλωση πρωτεΐνης γιατί το λίπος σημαίνει περισσότερη κακή οσμή!

mama365